Kõik sai alguse ühel juulikuu laupäeval. Oli oivaline ilm, kuid sellisel aastaajal polnud selles midagi ebatavalist, veel vähem kaunil Kreeta saarel. Seoses meie 18. sünnipäevaga tegid meie vanemad mulle välja kahenädalase puhkusereisi. Minuga tuli kaasa ka minu parim sõbranna Sonja.

Terve esimese nädala olime me alatasa liikvel. Kolasime randades, uurisime saart, päevitasime päevade kaupa rannas rannas. Tegemist meil jätkus. Me olime külastanud mitut diskoteeki, kuid tol laupäeval tahtsime midagi uut kogeda.

Me elasime koos kahetoalises numbris ja veetsime aega koos. Sel õhtul panime me selga oma parinad hilbud ja asusime teele saare nooblimaisse diskoteeki. Väljas oli juba pime ja uksehoidja silmitses meidpealaest jalatallani. Seejärel astusime nõrgalt valgustatud saali ja hakkasime inimeste vahel laveerides liikuma baarileti poo1e. Mõnda aega kuulasime muusikat ja jälgisime publikut, õigemini küll mehi. Veel enne, kui me jõudsime kõiki kohalviibijaid hinnata, ilmus meie juurde baaripukkide taha kaks kena meest ja tervitasid meid inglise keeles.

Vestluse käiguis selgus, et mõlemad noormehed olid sündinud Inglismaal ja veetsid siin puhkust. Me palusime meestel meie seltskonnaga ühineda ja sellega oli kõik otsustatud. Me tantsisime kaua, jõime paar drinki ning muutusime üksteisele üha lähedasemateks. Kui diskoteeki hakati sulgena, kutsusime oma uued kaaslased oma numbrituppa väikest drinki jooma. Ja siis läks see lahti.

Jõudnud hotelli, ostsime baarist kaasa pudeli shampust ja läksime oma tuppa. Palusime Christose ja Eliase magamistuppa, ise läksime vannituppa. Riietusime lahti ja jätsime selga ainult sekspesu. Seejärel läksime magamistuppa tagasi. Mehed tõid meid nähes kuuldavale pika vile ja tõusid imestunult püsti. Edasi toimus kõik lausa stereoskoopiliselt.

Me paiskasime poisid kaheinimese voodile pikali ja asusime nende rõivaste kallale. Peagi istusid noomehed ihualasti voodiserval ja hakkasid meid suudlema, jätmata valiele ka kõige intiimsemaid kohti.

Lõpuks võtsime poistel suhu ja hakkasime hoolega imema, kuni nad mõlemad vaikselt oigama hakkasid. Seejärel panid nad meid voodisse pikali. Christos võttis mind ja Elias hakkas mu sõbrannat Sonjat võrgutama. Kuigi oleks õigem öelda. et võrgutamisest oli asi kaugel, sest Sonja oli nii kiimas, et teda polnud enam vaja võrgutada.

Tragid noormehed aitasid meil vabaneda viimastest kammitsatest ja nagu käsu peale hakkasid nad üheaegselt suudlema meie huuli, rindu... Nende huuled liikusid järjest allapoole. Mehed lükkasid õrnalt meie reied laiali, tõmbasid häbememokad üksteisest eemale ja tungisid oma osavate keeltega meie armugrottidesse. Christos pööras suurt tähelepanu minu kliitorile ja mu erutus suurenes iga minutiga. Ma kuulsin enda kõrval Sonjat vaikselt oiqamas ja teadsin, et ta naudib samamoodi nagu mina.

Lõpuks põlvitas Christos minu ette, tõstis mu reied kõrgele, asetas need oma õlgadele ja lükkas oma riista üheainsa jõulise tõukega minu sisse. Elias järgnes sõbra eeskujule. Äkki mehed noogutasid teineteisele, tõmbasid vändad välja ja vahetasid poosi. Meid keerati kõhuli ja paluti tõusta neljakäpakile. Ma tundsin kohe, et midagi on teisiti ja heitsin pilgu ü1e õla. Minu taga ei olnud mitte Christos, vaid Elias! Ma ei jõudnudki veel imestada, sest hetk hiljem väristas jõuline orgasm mu keha. Elias aeglustas tenpot, ootas veel hetke, tõmbas oma riista välja, hõõrus seda natuke vastu mu kannikaid ja lõi siis endal pihku paugu lahti. Tema soe sperma lartsatas mu seljale. See kõik oli fantastiline, kuid kutid jätsid mulje, et sellega pole keppimine veel lõppenud.

Christos tuli minu juurde, suudles mind pikalt ja küsis: "Kuidas oleks, kui sa läheksid nüüd Sonjaga dushi a11a ja me võiksime seda pealt vaadata?" Sonja vaatas mulle otsa ja me vastasime otsekui ühest suust: "Miks ka mitte?"

Me läksime lsõik koos vannituppa. Mehed jäid ukselävele seisma ja jälgisid meid tiiraste silmadega. me hakkasime teineteist sisse seebitama ja pesema. Sonja pistis mu11e nuustiku jalgade vahele, samal ajal koondasin mina tähelepanu tema rindadele, seejärel tegime vastupidi. Polnud vähimatki kahtlust, et see vaatepilt meestele meeldis. Sellal, kui me teineteist pestes uuesti erutusime, hakkasid mehed teineteist pesema. Nende vändad tõusid püsti. Mehed pesid teineteise suguteid ja nad erutusid veelgi rohkem. Meie jaoks oli see ülimalt erutav, sest midagi taolist polnud me kunagi näinud. Kui mehed oma erutusest pulseerivate väntadega meie ees seisid, tuli neil tahtmine mängida uut mängu.

Noormehed vaatasid meile otsa ja ütlesid, et neile meeldiks väga, kui me nende nähes armatseksime. Sealjuures võttis Christos Eliase riista oma pihku ja hakkas seda õrnalt silitama. Elias suudles sõpra õlale ja vaatas ootusärevalt meie poole. Käsikäes läksime magamistuppa tagasi. Mina ja Sonja heitsime voodisse ning poisid istusid põrandale, et meie armumängu vaadata.

Ma heitsin selili ia Sonja hakkas mind silitama. Seejärel hakkas ta mu keha suudlustega katma, siis läks käiku keel. Kõiaepealt erutas ta mu rindu, seejärel pistis oma sõrmed mu armugrotti. Lõpuks hakkas ta keelega mu pragu töötlema ja tegi seda nii osavasti, et ma sain juba mõne minuti pärast metsiku orgasmi.

Kui ma olin pisut toibunud, pidin talle samaga vastama. Ma lakkusin teda nii intensiivselt, et mõne aja pärast saime mõlemad taas võimsa orgasmi. Siis tõusid mehed püsti ja teineteisele pihku tagudes lõpetasid täpselt ühel ajal. Kindlasti ei olnud see neil esimene kord, sest ega nad muidu poleks orgasmi suutnud niimoodi ajastada.

Oli see alles öö, ega jäänud õnneks viimaseks! Lõppude lõpuks oli meil veel poolteist nädalat puhkust, samuti ka meie sõpradel. Ülejäänud aja jooks saime me veelgi lähedasemateks ja keppisime kõikvõimalikes kohtades, vahetades partnerit ja magades kord ühe kord teisega. Me armatsesime rannas, õhtuti parkides, vees ja kes teab veel kus. Meie mängud muutusid järjest rafineeritumateks. Sonja sattus nendest seksimängudest sellisesse vaimustusse, et koju tagasi jõudes loobus oma vähetasuvast tööst büroos ja hakkas lõbunaiseks. Kuulu järgi käib Sonja käsi hästi ja ta on juba kenakese summa kõrvale pannud.

Minu elutee on märksa sündmustevaesem, kuid head armukest hindan minagi. Asjad on nüüd nii kaugel, et ma abiellun Christosega ja me läheme tööle Araabia Ühendatud Emiraatidesse, kus ta sai väga tulusa töökoha. Muidugi kutsume Sonja endale külla, kuid ma ei oska öelda, kas me grupikat kordame.